Vil du gerne prøve tennis?

Hvis du er ny og gerne vil prøve at spille tennis, så er du hjertens velkommen hos Ringsted Tennisklub. Så hvad end du er 6 eller 76 år, så er det muligt at spille Tennis Ringsted.

Opret en profil og lej en bane som ikke medlem, eller endnu bedre - meld dig ind i klubben og få fri baneleje hele sommeren.

Hvis du er gerne vil vide mere om hvordan du kan komme til spille på tennisanlægget, så tøv ikke med at tage kontakt til klubben på formand@ringstedtennisklub.dk. Vi sidder klar til at hjælpe dig i gang.

Tennis Sæson 2024/2025

Kontigent for medlemmer er gældende for perioden 20.04.2024 - 19.04.2025. Se kontigent satser her. Indbetal hurtigst muligt, så du kan komme i gang med at spille.

klubtoej-ringsted-tennisklub.jpg

Bliv medlem af Ringsted Tennisklub

Nye medlemmer - Kontingent 2024/25

Hvis du ønsker at blive medlem af Ringsted Tennisklub, skal du gøre følgende:

Starte med at oprette en profil, dette gøres via link i øverste højre hjørne. Derefter skal du vælge topmenuen "BANEBOOKING/KONTINGENT"

Når du er inde på banebookingsiden vælges 'Grusbaner' og herefter ikonet "Betal her" for at vælge og betale for det kontingent, der passer til dig.

Se kontigentsatser og guide her →