Medlemskab -> Banebooking betingelser
Bemærk alle baner nu starter på hele time klokkeslet - kl. 8:00, 9:00, 10:00 osv

Grusbaner

Reservation af baner
I Klubmodul logger du dig på ved hjælp af dit brugernavn og dit password. Du vælger ‘Banebooking/Kontingent’ og klikker på dato, tidspunkt og den ønskede bane. Du oplyser navnet på din medspiller, i tilfælde af double booker man stadig kun banen i to spilleres navn, og navnet finder du øverst på siden, hvor du kan søge på første bogstav, fornavn eller alle. Når du har booket banen, ryger der en mail/sms af sted både til din makker og dig med oplysning om tid og sted.

Vælger du at spille med en gæst, skal du af med 50 kr. i gæstekontingent via dit betalingskort.
Har du ingen makker, kan du tjekke ‘Makkerbørsen’. Du kan også gøre dig selv synlig på ‘Makkerbørsen’, ved at oprette dig med oplysning om spilleniveau, hvad slags spil (single/double/slagtræning) og hvornår du kan spille.

Du reserverer bane via det elektroniske bookingsystem. Altid med 2 spillere.
Du kan booke på følgende 2 måder:
1. På PC i klubhuset
2. Via din PC, Ipad eller smartphone - www.ringstedtennisklub.dk
Du kan booke 2 banetimer ad gangen og højst 5 dage frem.
Regnvejr og holdturnering - Hvis det har været regnvejr og turneringsspillere sørger for, at klargøre andre baner end de reserverede baner, så gives der tilladelse til at de spiller på banerne i stedet for klubbens medlemmer, således at holdkampen kan afvikles.

Tennishal

Vintersæsonen
For at kunne spille på indendørs banen bookes i Klubmodul inden benyttelse. Er banen ikke booket før benyttelse, vil lyset ikke tænde. Pris pr. time 125 DKK.
Banerne kan reserveres på sæsonbasis eller på timevis. Reservering sker via Klubmodul. Hallen kan benyttes af medlemmerne i vintersæsonen. Vintersæsonen strækker sig fra medio september til sidste søndag i april. Har man købt en fast time i vintersæsonen, har man som hovedregel ret til den samme time sæsonen efter.
Sommersæsonen
Ønsker man at spille i hallen om sommeren, kan man leje enkeltimer til 50 DKK pr. time via Klubmodul. Er banen ikke booket før benyttelse, vil lyset ikke tænde. I tilfælde af regn har klubtræning (junior- og seniortræning) og holdkampe fortrinsret til hallen.