Vil du/ dit barn gerne begynde til tennis?

Går du/dit barn med en drøm om at blive den næste Caroline Wozniacki eller Holder Rune? Så er du landet det rigtige sted. Hos Ringsted Tennisklub er der rig mulighed for at træne til at blive Danmarks næste supertalent. Vi udbyder forskellige træningshold målrettet børn uanset niveau. Klik dig ind under events og se hvilke muligheder der er for at begynde eller bare prøve tennis.

Har du spørgsmål til Junior træning eller kunne du/dit barn godt tænke sig at prøve at spille tennis? Så kontakt vores træner Christian Philipsen - kontaktinfo finder du under trænere eller tag kontakt til vores junior afdeling.

Junior Sæson 2023/2024

I den nye sæson 2024/25 er det ekstra attraktivt, at være juniorspiller i Ringsted Tennisklub, da kontingentet igen i år er inklusiv træning. Der vil blive udbudt junior træning i sommer halvåret - mandage og onsdage i tidsrummet 15-18 - under kyndig ledelse af Christian Philipsen + hjælpetrænere. Læs mere under events.

Bliver du medlem af Ringsted Tennisklub i vores junior afdeling, får du følgende inkluderet i prisen:

2 x 1,5 timers udendørs træning + 1 times træningspas
i vinter halvåret i vores tennishal. + at du som juniormedlem frit Kan booke udendørsbaner frem til kl. 17:00.

Alt sammen med vores kompetente trænerteam for KUN sølle 1000 DKK.

1. Opret profil på deltager

2. Betal kontingent 1000 DKK (nedsættes til 500 DKK for dem der melder sig ind efter 1. august)