Pølsemix 2 - 2023
30.06.2023 kl. 18.00 - 30.06.2023 kl. 21.00
Ringsted Tennisklub

Pølsemix i Ringsted Tennisklub

Pølsemix er en sjov aften med for alle seniormedlemmer, uanset niveau. Der skal spilles tennis (kønsneutralt) og der skal grilles pølser - heraf navnet Pålsemix :) Kom og vær med til en sjov aften med tennis og ønsk dine medspillere en god sommer.

Vi mødes i tennisklubben omklædt kl. 18.00.

Vi spiller herefter et turneringskoncept med double-(single hvis ønskes) kampe i cirka 2-3 timer alt efter ønske og behov. Vi inddeler jer efter niveau, så alle får nogle gode jævnbyrdige kampe. Der vil være små- men prestigefyldte præmier både for de sportslige præstationer og for de kunstneriske indtryk.

Efter kampene er klubbens grill tændt. Medbring selv det du ønsker at grille. Klubben sørger for blandet grøn salat og dressing som kan spises som tilbehør. Der kan købes kolde øl og vand. Hvis du ønsker vin, så er du velkommen til at medbringe det.

Vi mener det alvorligt, når vi skriver, at det er for alle seniormedlemmer uanset alder og niveau. Såvel helt nye som let øvede og garvede spillere er meget velkomne.

Pølsemix er et socialt arrangement og er en fin måde at lære andre af klubbens medlemmer at kende, hygge sig med tennis og måske møder du nye tennismakkere.

Sådan tilmelder du dig:

Arrangementet er ganske gratis og du tilmeld dig her på siden. Du vil modtage en mail med bekræftelse på din deltagelse.

Skulle det blive dårligt vejr forbeholder vi os retten til at aflyse.

Vi glæder os til at se så mange som muligt, til en hyggelig og sjov maj aften med tennis og grillpølse.

Ved spørgsmål kontakt Theis Frimann på senior@ringstedtennisklub.dk

Ringsted Tennisklub