Klubmodul henter siden
Generalforsamling - Onsdag 20. marts 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet
DU SKAL TILMELDE DIG VIA LINK I BUNDEN AF DEN INVITATIONSMAIL DU HAR MODTAGET

Tilmelding til klubbens årlige generalforsamlingen - af hensyn til bestilling af forplejning hos Fornis.

Vi starter kl. 18:00 med at spise en dagens ret, hvorefter vi afholder generalforsamlingen.

Kom og vær med til en hyggelig aften, hvor klubbens medlemmer har mulighed for at få oplysninger om livet i klubben, høre formandens beretning, få indblik i klubbens økonomi samt være med til at vælge bestyrelsesmedlemmer.

Klubben er vært for en lækker buffet med tilhørende øl og vand, derefter starter generalforsamlingen. Af hensyn til bestilling af forplejning hos Fornis, skal du tilmelde dig, hvis du ønsker at deltage ved spisningen.

Du kan se dagsorden og årsregnskab via link herunder:

Tilmeldte
1 /99
Tilmeldingsfrist
13.03.2019
20.03.2019 kl. 18.00 - 20.03.2019 kl. 21.00
Ringsted Sportcenter - Selskabslokale 4-5
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'