Medlemskab -> Praktiske oplysninger

Klubhuset
Klubhuset er klubbens samlingssted. Der færdes mange mennesker i klubhuset, så det er tvingende nødvendigt, at hvert enkelt medlem rydder op efter sig selv og undlader at smide alle former for affald tilfældige steder. Det samme gælder på banerne og i hallen, hvor især flasker og dåser får lov til at ligge og flyde. Husk derfor at komme de tomme flasker og dåser i de tomme kasser, der er placeret i klubhuset.

Nøgle giver adgang efter lukketid
Nøgle til klubhus, baner og hal kan erhverves for en pris af 60,- DKK - klik her. Klubhus og baner kan forventes aflåst fra kl. 20.00, så ønsker du at spille efter dette tidspunkt, er en nøgle nødvendig. Vil du spille i vores hal, er det en forudsætning, at du har en nøgle. Er du den sidste på anlægget, så sørg for, at klubhus og låger er aflåst, når du går.

Rygning
Der er rygeforbud i klubben på alle indendørs arealer.

Lysanlæg til tennis i de mørke timer
Hvis du vil spille om aftenen, så råder klubben over lysanlæg på fire ud af seks udendørsbaner. Lysanlægget betjenes direkte fra banerne.

Forplejning
Bestyrelsen vil sørge for at gæster og medlemmer kan købe kolde øl og vand til billige priser, når der er arrangementer på anlægget.

Husk derfor at have forplejning med, når du skal ud og spille.

Hold i dag

Følg med