Junior træning 2023

Junior træning sommer 2023

Så er det igen tid til at tilmelde sig til junior træning i Ringsted Tennisklub. Vi kan i år tilbyde juniortræning mandag og Torsdag i tidsrummet fra kl. 15.00-18.00. Der vil være 1 hold fra 15.00 til 16.30 og et hold fra 16.30 til 18.00. Vores cheftræner vil inden sæsonstart lave træningsholdene som vil blive meldt ud til dig.

Sådan tilmelder du dig:

Er du mellem 6 og 18 år er ungdomstræningen gratis i udendørssæsonen, når du blot har betalt medlemskontigent.

1. Når du tilmelder dig bedes du angive hvilken dag/ dage og evt. tid mandag eller torsdag der passer dig bedst. Du kan tilmelde dig til både mandag og torsdag.

2. Så bedes angive hvilket niveau (se skema nedenunder) barnet ønsker at spille under. Altså om dit barn er på niveau Rød bold, Orange bold, Grøn bold, eller om dit barn ønsker spille med Gul bold som er bedst til de større børn med stor tenniserfaring.

Træningen mandag og torsdag varetages af Christian Philipsen og hjælpetrænere. Husk at junior spilleren skal være medlem af Ringsted Tennisklub for at deltage på holdene.

Kan du ikke spille mandag eller torsdag og godt kunne tænke dig at spille i weekenden eller tirsdag/ Onsdag - så arbejder vi gerne for at få dette ønske opfyldt. Så skriv gerne ønsker i kommentarfeltet.

Spørgsmål? Har du nogle spørgsmål til træningen eller tilmelding, så tøv ikke med at kontakt Head Coach Christian Philipsen på mail cp@ringstedtennisklub.dk

Niveau betegnelser:

Rød bold

Orange bold

Grøn bold

Den røde bold er den langsomste og dermed den letteste bold at spille med. Bolden anbefales til begyndere og de yngste spillere.

Den orange bold er hurtigere end den røde bold. Den kan anvendes af både begyndere (lidt større børn) og øvede, der tidligere har deltaget i træning og på den måde er ’vokset fra’ den røde bold.

Den grønne bold er den hurtigste og dermed sværeste træningsbold at spille med. Den er velegnet til større børn med meget tenniserfaring.

#Emne#

Kære #Fornavn# #Efternavn#