Junior Vintertræning 2023/24

Tilmelding til vintersæson 2023-24

Vintersæsonen nærmer sig, og det er tid til at flytte tennisspillet fra det røde grus ind i tennishallen. Ungdomsspillere, der er medlem af Tennisklubben, tilbydes igen i år træning i vintersæsonen.

Vi kan i år udbyde træning Mandag - tirsdag - torsdag i tidsrummet 15.00 - 18.00. Mandag og torsdag varetages træningen af Christian Philipsen og tirsdag varetages træningen af Frederik og Thea.

VIGTIG

Tilmelding til vintertræningen foretages her på siden. Her bedes du sætte ? i afkrydsningen ved de tider du ønsker/ kan træne. Det er vigtigt, at du afkrydser alle de tider, du kan træne. Det øger mulighederne for, at sætte dig på et hold med spillere på samme niveau og alder som dig selv, samt at vi kan opfylde ønsker om 3 ugentlig træninger. Vi kan ikke love dig, at det er muligt at imødekomme alle ønsker, men vi vil gøre vores bedste for at opfylde flest mulige ønsker. Bliver det ikke muligt at opfylde ønsket om 3 ugentlige træninger og du har betalt for det, vil du naturligvis blive refunderet.

Skiv evt. i kommentarfeltet/ bemærkninger, hvis du har ønsker til hvem af dine tennisvenner du gerne vil træne sammen med (du kan kun skrive ét navn) Vi kan desværre ikke love at opfylde alle ønsker.

Hvis du er juniormedlem og har betalt kontingent for sæson 2023, så er første træningstime gratis. Prisen for 2 ugentlig træningstime i hele vintersæsonen er 600 DKK, for 3 ugentlige timer 1.200 DKK. Så ønsker du f.eks at træne 2 eller 3. gange bedes du sætte x ved dette og derefter udføre betalingen.

Du skal endvidere sørge for at have tilmeldt/betalt for træning inden den 20. september, hvis du gerne vil være med på træningen fra start.

Første træningsdag i indendørssæsonen er mandag den 2. oktober - sidste træningsdag er i slutningen af april 2022.

Træningsplanen offentliggøres hurtigst muligt. (ca. en 5-7 dage inden opstart)

Bemærk, at der ikke er træning i efterårsferien, juleferien, vinterferien, påskeferien og diverse helligdage i foråret 2024.

Med venlig hilsen:

Christian / Cheftræner Ringsted Tennisklub

For spørgsmål kan du rette henvendelse til Christian på: cp@ringstedtennisklub.dk

29.02.2024
02.10.2023 kl. 15.00 - 28.03.2024 kl. 18.00