Klubmodul henter siden
Indoor League
Tilmeldingsfrist er overskredet

Ringsted Tennisklub Indoor League 23/24

Som noget nyt i klubben, inviteres du hermed til Indoor League - en senior single turnering hvor der spilles kampe med/mod klubbens medlemmer.

Meningen er at alle niveauer kan være med. Alle tilmeldte spillere placeres i grupper efter ca. niveau. Der spilles så alle mod alle i gruppen. Er der f.eks 4 personer i gruppen vil nr. 1 og 2 rykke en gruppe op, og nr. 3 og 4 vil rykke en gruppe ned. På den måde vil man kunne komme til at møde flest mulige spillere hen over vinteren.

Vi starter op den 1. november og fortsætter frem til slut april. Tanken er at der ca. 1,5 månen til at få afviklet gruppekampene. Dette afhænger selvfølgelig af hvor mange der vil være med.

Der vil blive hængt et skema op i klubhuset med de respektive grupper og kontaktinfo. Her skrives resultaterne ligeledes. Spilletidspunkt bestemmer i selv.

Pris:

Det koster 30 pr. spiller pr. kamp. Der spilles om ære og håneret og nok også en lækker præmie til den/ de bedst spillende.

Jeg håber rigtig mange har lyst til at deltage, så kampformen og kageformen (??) kan holdes ved lige.

Hvis du har nogen spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Theis på formand@ringstedtennisklub.dk eller telefon 22429285.

Med håb om mange tilmeldte og en masse god vintertennis

Tennishilsner fra

Theis

Tilmeldte