Klubmodul henter siden
Junior Bootcamp! Netspil & kamptræning kl. 17.00
Tilmeldingsfrist er overskredet

Bootcamp for junior spillere ca. 11-14 år, med træner og spiller Emil Vange hvor der er fokus på flugtninger/ netspil og kamptræning. Vi starter kl. 17 og slutter 18.30

En intensiv bootcamp på 1,5 time med fuld fokus på at blive bedre til kunsten at "gå til nettet". Det spices op med kamptræning hvor du kan øve dig i netspillet. Bootcampen er for medlemmer, der ønsker at blive bedre til flugtninger og kunne bruge det i kamp.

Program:

1. Opvarmning

2. Netspil øvelse med tilretning og feedback

5. Kamptræning med flugtninger i fokus

6. Tak for i dag med Generel feedback fra Emil Vange.

Om Emil Vange:

Emil von Rosen Vange, også kendt som ”Vange” i Ringsted Tennisklub. Jeg har spillet tennis siden jeg var 5 år og spillede som juniorspiller på højt niveau i Ringsted. I dag spiller jeg for KB, hvor jeg også har undervist deres unge elitespillere samt deres seniorhold.

I sommersæsonen underviser jeg også i Hvalsø tennisklub, så der bliver brugt en del timer på banen. Måske det også kan blive til et par timer i Ringsted Tennisklub i den kommende sommersæson ??

Når jeg ikke er på tennisbanen, så arbejder jeg som ingeniør i TotalEnergies. Jeg glæder mig meget til de kommende Bootcamps og håber på at du kan gå hjem med nye værktøjer og forbedret tennisspil.

Tilmeldte
0 /6